joi, 19 iulie 2007

Si a fost fuga...


Si am fugit mergand... Si m-am gasit la munte... Si muntele m-a gasit... :)
Cu cine?
Desi imi imaginam fuga cu totul altfel, in viata totul e cum nu ti-ai imaginat... Am fugit cu cineva pe care nu cunosteam pana in momentul respectiv...
Mda... Si daca era psihopat si te arunca intr-o fantana??
Cred ca faptul ca fugeam cu un necunoscut (pentru o zi... si fara conotatii romantice sau sexuale...) m-a impins si mai mult sa fac pasul asta... M-am trezit intr-o zi la gara in fata biroului de informatii.... Am asteptat o ora... "traficul"... probabil ca as fi plecat chiar daca nu ar fi aparut... probabil imi trebuia doar un imbold... imi trebuia doar un branci... :)
Si cum a fost???
A fost aer curat... :D
Mai vreau sa fug...
Eu nu exist fara complicatii... cu cat viata imi pune in fata mai multe obstacole cu atat imi doresc mai mult sa o infrunt. Nu exista nimic mai plin de conotatii negative pentru mine decat banalitatea. Uras zilele in care pur si simplu stagnez... bat pasul... prefer sa se intample ceva... chiar urat dar care sa imi puna in miscare toate puterile mele de rezolvare... Un fel de mind game... Ma joc. Atat.... ce e asa de gresit in asta?
Maine nu va fi niciodata azi...

Niciun comentariu: