vineri, 17 august 2007

Te desenez...





Imi place painea calda, de abia scoasa din cuptor.... Aburii fierbinti si dulci, coaja care transpira prin toti porii un miros familiar... Un miros de acasa si de Craciun. Imi turtesc nasul de geamul inghetat si desenez cu degetul pe el... 

Desenez fete si fulgi de zapada si zambete si nori si pe tine cateodata... si.... si mi-e dor de iarna... 
Si mi-e dor de focul care trosneste si zilele care 
cedeaza in fata noptilor... 
Si mi-e dor sa aud vantul cum fluiera, 
crescand si scazand in intensitate intr-un ritm sacadat. 

Vreau sa imi pun manusile care imi sunt mult prea mari si puloverul de lana care ma pisca... 
Vreau sa am nasul rosu si sa beau vin fiert cu scortisoara si mar, care sa-mi friga limba si sa
ma intepe pe gat. 
Vreau sa fugim prin zapada, sa ne impiedicam si ne aruncam pe patura de nameti.
Sa razi de mine ca mi-am acoperit si ochii cu fularul care imi ajunge de sapte ori in jurul gatului.
Sa rad de tine ca rosesti de la frig...

Sa fugim la munte cu trenul si sa facem cel mai fioros om de zapada... 
Sa poata fi vazut de la poalele muntelui... 
Sa vegheze drumul celor care urca...
Sa ii punem o oala mare si rosie pe cap 
si sa se pravaleasca pe noi ingropandu-ne sub un cearceaf de gheata.
Si vreau sa mancam supa incinsa in cabana si sa ne strangem multi, prieteni de munte, in jurul
unei chitari, care, pentru o seara doar, sa adune langa ea suflete necunoscute, legate doar de
sunet si omenie.

Sa imi spui o poveste si sa ascultam vijelia... Sa ne desparta de ea doar un teanc de trunchiuri de copaci stilizati... si o gazda primitoare. Sa urle dihanii afara si sa zgarie vantul geamurile, sa se amestece fulgii si sa danseze, iar tu sa-mi spui ca va fi bine si ca mai aduci o plapuma....

Vreau sa adorm atunci si sa nu visez nimic.... Si cand ma trezesc sa mai desenez putin cu degetul
pe geamul aburit de respiratia mea.

Niciun comentariu: